FANDOM

Poszukiwania zaginionego etanolu - seria z gry RimWorld nagrywana przez PatRodaka. Trwała od 28 grudnia 2016 roku do ??.??.????.

Wstęp Edytuj

5 godzin. Tyle wystarczyło, aby stracić 90% alkoholu przygotowanego na największą imprezę w dziejach Polski. Niech tylko jednak go zabraknie, to wściekły tłum ruszy na Pałac Prezydencki i odkryje plany uczynienia z Polski Drugiego Imperium Lechickiego. Ludzie nie są gotowi na poznanie prawdy o Lechitach ani o przyszłości Polski. Andrzej Duda wraz ze swoimi przyjaciółmi musi znaleźć więcej etanolu, zanim będzie za późno.

Osiedlenie Edytuj

W górzystej okolicy zauważono 5 pijanych postaci: Andrzeja Dudę, Aleksandra Kwaśniewskiego, Lecha Wałęse, Piotra Żyłę i Zbigniewa Stonogę. Podczas wyprawy w poszukiwaniu Świętego Graa... alkoholu na Sylwester u Andrzeja każdy nadał sobie kryptonim. Duda-Prezydent,Olek-Kwachu,Lech-Bolek,Piotr-Piotruś i Zbigniew-Zbysiu. Prezydent wyekwipował się w karabin energetyczny, Kwachu wziął włócznię, Bolek, jak przystało na agenta, pistolet, Zbigniew jadeitowy nóż, a Piotruś metalowy. Zajęli pobliskie ruiny i zorganizowali tam bazę, postawili 5 łóżek i zabudowali dziury drewnem. Mieli ze sobą dużo drewna i pieniędzy na wódkę trochę jedzenia i metalu. Poznosili wszystko na składowisko. Następnie Zbysiu przekopał się na drugą stronę góry. Zapomniałem dodać że podczas zabawy Zbysiu ukradł Alika Naczelnikowi Państwa, i przechrzcił go. Jego nowe imię brzmiało Linus. Następnie imprezowicze zaczęli budować kwatery dla każdej osoby. Domki były z drewna z drewnianą podłogą. Podczas budowy Bolek zorganizował imprezę. Było dużo alkoholu który podkradli z sylwestra. Następnie zasadzili ziemniaki, kukurydzę i najważniejsze-chmiel. Później bohaterowie zobaczyli sprasowane w skałę komponenty i zaczęli je wydobywać. Wykuli w skale nowe pomieszczenie i zbudowali w nim 4 baterię magazynujące prąd. Podłączyli do nich dwa generatory słoneczne i zaczęli magazynować prąd. Następnie wykopali trochę żelaza, przenieśli swoje łóżka do chatek i wybudowali drewnianą jadalnie.

Tryb osiadły Edytuj

Koloniści przenieśli trochę Pemmicanu i dużo drewna na składowisko. Niestety nie mieli za dużo jedzenia bo grubasy od razu wszystko zjedli. Cofnęli się do epoki koczowniczej i zaczęli zbierać maliny i inne leśne jagody. Następnie poszli o krok dalej i zaczęli polować. Postanowili zamordować i zjeść min. wilka, niedźwiedzia i królika. Piotrusiowi nie udało się zbudować stołu rzeźniczego, bo spruł się trochę po sukcesie w Turnieju Czterech Skoczni. Zaczęli również kopać komponenty w celu zbudowania kuchenki. W końcu nie musieli jeść suchego mięsa! Po wykopaniu zapolowali na wściekłą, straszną krwiożerczą szczurzycę. Wybudowali kuchenkę elektryczną oraz zadaszyli stół rzeźniczy. Doszło również do małej sprzeczki pomiędzy Żyłą a Bolkiem, gdy kompletnie spruty skoczek zaczął krzyczeć:" Śmierć konfidentom, Niech żyje Wolna Polska! Precz z komuną!". Na szczęście miłościwie nam panujący, z Bożej łaski Prezydent załagodził sprawę. Zaczęli gotować dobre posiłki do uzyskania zapasu 15 sztuk. Sądząc po tym jak szybko spada waga skoczka narciarskiego, zapasy szybko się skończą chyba że będzie papryka. Bohaterowie postanowili wybudować spichlerz który znajdował się obok najważniejszego pola uprawnego, tym na który rośnie chmiel. Spichlerz był drewniany i wyglądał jak zwykła szopa z blaszanym dachem. W środku jednak spoczywało żarcie i za chwilę również chmiel. Imprezowicze wykopali więcej komponentów i zbudowali klimatyzator w ścianie nowego budynku. Podróżnik tułający się po okolicy postanowił dołączyć się do Rodaków, Polaków. Był to DJRafi, niezdolny do walki pielęgniarz. Był on pięknisiem i imigrantem (tfu!). Andrzej podłączył też lampy słoneczne z bateriami. Piotruś i ten który ma wszystko w piź... Zbysiu wybudował Rafiemu również nową kwaterę. Wyglądała ona jak każda inna. Dodatkowo z kapsuł ratunkowych rozbitych nieopodal znaleźli Tytan. Kolonia została zaatakowana przez samotnego strzelca. Andrzej strzelił jej z karabinu energetycznego w brzuch i od razu padła martwa na wylanej przezeń krwi. Piotruś wziął na ramię ciało agresora i przeszedł procesją dookoła wioski, i lud spożywał owce i leniwce, karpie i sardele, orangutany i płatki śniadaniowe i nietoperze i rzucił ją do grobu. Okazało się że lampy słoneczne działają i rośliny rosną również w noc. Wykopali również metal i wzięli ciało Łani zagryzionej przez wilka. Grupa podróżników odwiedziła osadę naszych imprezowiczów. Wybudował korytarz w spichlerzu, żeby nie odbywała się cyrkulacja powietrza.

Serie
Europa Universalis IV Królestwo WęgierskieNasz Wspaniały ŚwiatPepik Strong
Crusader Kings 2 KondominiumRekonkwista
Mount&Blade Przygody Patryka WęglaJihad: Kroniki Abdula
Inne serie Spore RodaczanyMafia IIICywilizacja 5Saints Row: The ThirdSaints Row 2RimWorldPoszukiwania zaginionego etanoluSW:KotORWiedźmin 3: Dziki GonSouth Park:Kijek PrawdyH.A.W.XCall of Duty 2Ufo: Alien Invasion